Spoločnosť Under Armour stále letia raketovo nahor. Čo môže lepšie vyjadriť ich momentálne postavenie na trhu ako čísla, ktoré sú v prípade tejto spoločnosti naozaj ohromujúce.
Americký výrobca športových odevov Under Armour zažíva vydarené časy. Spoločnosť vykázala v treťom štvrťroku tohto roka nárast čistého zisku o 13 percent na sto miliónov dolárov. Tržby spoločnosti medziročne vzrástli dokonca o tretinu na 1,2 miliardy. Podľa analytikov z Morgan Stanley by sa v roku 2025 mali príjmy Under Armour pohybovať okolo 20 miliárd dolárov, v súčasnosti je táto suma zhruba päťkrát nižšia.
V porovnaní so spoločnosťou Nike, ktorá za minulý rok utŕžila 28 miliárd, je Under Armour stále trpaslíkom, ale vykazuje tak rýchly rast, ktorý podľa analytikov vo svojich začiatkoch nezaznamenala žiadna zo zavedených firiem so športovými potrebami. Do roku 2030 by sa spoločnosť Under Armour týmto tempom mohla stať tretím najväčším globálnym predajcom športového oblečenia. Niektoré odhady hovoria dokonca o tom, že by mohla nahradiť Adidas na druhom mieste. Nemeckú športovú značku však prekoná Under Armour už tento rok na trhu v Severnej Amerike, kde zvýšil svoj podiel zo štyroch na dvanásť percent, zatiaľ čo Adidasu klesol podiel z piatich na štyri percentá.
Za obrovským rastom spoločnosti Under Armour stojí predovšetkým technológie, ktoré svojim zákazníkom ponúka. Ďalšia takýchto technológií je UA Storm. Táto technológia sa vyznačuje predovšetkým zvýšenou vodeodolnosťou. Tá zabezpečuje, že kvapky sa po materiálu s týmto povrchom skĺznu, nie do neho nasiaknu. Vďaka tomu má táto technológia v názve "Storm", čo znamená, že oblečenie s touto technológiou je možné nosiť do každého počasia.