Ak sa pozrieme do histórie spoločnosti Under Armour, zistíme, že prvý obrovský zlom pre značku Under Armour nastal v roku 1999, kedy Warner Brothers kontaktovali spoločnosť, či by sa mohla podieľať na vybaveniu dvoch pripravovaných filmov - Víťazi a porazení a Náhradníci. V nasledujúcom roku spoločnosť začala obliekať XFL football league, kde získala ešte väčšiu pozornosť v momente, kedy sa táto liga začala vysielať na národnej vysielacej stanici. V roku 2003 potom prišla prvá televízna reklama s mottom, ktorého sa spoločnosť drží dodnes: "Protect this house". V roku 2007 spoločnosť Under Armour otvorila svoj prvý maloobchod s kompletným sortimentom v obchodnom centre Annapolis mall v Marylande.
V dnešnej dobe má spoločnosť niekoľko špecializovaných obchodov okrem v USA aj v Kanade, Číne a ďalších 39 štátoch sveta. V roku 2013 bol otvorený prvý Brand House v Baltimore, kde má momentálne Under Armour svoje sídlo. Prvý obchod na inom kontinente, než je Severná Amerika, bol otvorený v Edinburghu. Samotné obchodné zručnosti však nie sú jediné, ktoré dostali Under Armour medzi špičku vo svojom odbore. Tým sú predovšetkým technológie, ktoré spoločnosť vo svojich veciach ponúka. Jednou z nich je aj ColdGear Infrared.
Jedná sa o vylepšenú verziu známej technológie ColdGear. Tá má za úlohu odvádzať pot smerom od tela, ale zároveň udržiavať telesnú teplotu a flexibilitu oblečenia. Táto technológia sa používa predovšetkým pre oblečenie, ktoré sa hodí do chladnejšieho prostredia. Technológia ColdGear Infrared využíva tepelne vodivú vrstvu vnútri odevu. To znamená, že vlastne klasické ColdGear sa u technológie Infrared ešte násobí a sú viac efektívne. Ďalším kladom je, že Infrared neudržiava len teplo, ale snaží sa ho rovnomerne rozvádzať. Infrared je pomerne nová technológia, na ktoré sa stále pracuje, avšak už teraz sú odevy s touto technológiou k dispozícii.