Mottom spoločnosti ASP-USA je odnepamäti: "Ochraňuje tých, čo chráni!" A tým je skutočne o nich povedané všetko v pár slovách - už totiž naozaj po viac ako štyridsať rokov presne o to usiluje. ASP-USA sa po celú svoju existenciu snaží vybavovať príslušníkov policajných, obranných i ochranných osôb tými najlepšími nástrojmi na to, aby čo najlepšie, najľahšie a najbezpečnejšie mohli plniť svoje povinnosti.
Celé to ale samozrejme nie je len o tom, vybaviť potrebné. ASP-USA nezanedbáva ani tréningové akcie. Tak či onak, dnes nosí jej veci denne do práce profesionáli aj amatéri (v zmysle tom, že sa tým neživí, ale iba chráni svoju rodinu treba) z viac ako 100 krajín sveta.
Čomu sa spoločnosť ASP-USA presne venuje?
Výrobkov spadajúcich pod značku ASP-USA je nemálo a napriek tomu ich spája spoločná filozofia:
-
Teleskopické obušky - číslo jedna a doslova symbol spoločnosti ASP-USA. Stali sa dnes dokonca takou legendou a všadeprítomnou realitou, že dnes často ľudia hovoriace o nejakom inom teleskopickom obušku použijú práve meno spoločnosti ASP-USA aj u iných modelov. Samozrejme, z hľadiska produktov a zákonov je tu len jediná vrcholne kvalitná značka - ASP®. A tento legendárny štatút by si samozrejme produkty spadajúce pod teleskopické obušky ASP-USA nezískali, keby neboli úplne bez preháňania takmer dokonalé. Dnes je situácia taká, že kombinácia všemožných typov fixačných mechanizmov, rozmerov, materiálov a povrchov, číta cez 60 konkrétnych typológií! Je teda jasné, že firma ASP-USA má úplne bez preháňania teleskopický obušok v kombinácii, ktorý jednoducho nutne musí uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov na trhu (firmy aj jednotlivcov).
-
Putá - v tejto oblasti sme sa dlhé roky moc inovácií nedočkali, takže aj tu sa určite ASP-USA podaril husársky kúsok s mnohými unikátnymi novinkami. Nové produkty ASP-USA sú navrhnuté pre chytré a rýchle použitie na ulici, sú bezpečné a pritom lámu nové rekordy, čo sa týka výrobných špecifikácií, presnosti a odolnosti.
-
Svetlá a svietidlá - aj kategórie hlavných a záložných svetiel je u firmy ASP-USA poňatá veľmi vážne. V jej ponuke nájdete ako svetlá skutočne obrie a taktické (tým pádom pokojne znesú aj nejaký ten úder či útok bodom na citlivé miesto na hlave a pod.) Na strane jednej a drobné, záložné na tej druhej. Všetka ASP-USA svetlá sú mimochodom vyrábané ručne vo vlastných továrňach a nie u nejakého zahraničného OEM výrobca, ako je tomu bežné dnes prakticky so všetkým a všade na trhu. Tým je logicky zaistená vysoká kvalita produkcie, ktorá už vyššia byť jednoducho nemôže.
-
Batérie a akumulátory - firma ASP-USA si chcela byť skutočne istá, že sa ich svetlám dostane len to skutočne najlepšie, a preto začala aj vývoj a predaj akumulátorov a bateriek, ktorý naozaj na 100% splní nárokom kladeným ich svetlami. A ani to nešlo nakoniec inak, než si musieť všetko začať vyrábať sami. Ich vlastnosti i výkon v bežnom živote aj v drsnej akcii sú pritom ohromujúce, pritom cena (proti potenciálu) popravde symbolická.
-
Korenisté spreje typu OC - ich korenisté spreje radu ASP OC Defender sú špeciálne navrhnuté tak, aby vyzerali pre útočníkov ako svetlá a nie korenisté spreje a tí ani náhodou nečakali ich použitie, a preto bude efektný účinok aktívne látky o to väčšie (starý dobrý a osvedčený Oleoresin Capsicium).
- Tréningové predmety - väčšina vecí v ponuke sa dá zohnať aj v tréningovej červenej variante.
Firma ASP-USA tiež vykonáva úplne zadarmo tréning profesionálov zo všetkých oblastí ochranného sektoru a to v hodnote viac ako 2 milióny USD dolárov ročne, podotýkame ešte pre zaujímavosť.
Na čo sa v ASP-USA ešte kladie dôraz?
Spoločnosť ASP-USA vydáva nemalé percento zo svojich ziskov na výskum a testy nových materiálov, prototypovanie, testovanie v praxi aj v laboratóriu, ... Aby sa produkt skrátka dostal do ponuky, musí mať v sebe všetko z ASP DNA (ako to sama firma nazýva):
- Musí ísť o produkt inovatívny a riešiaci aspoň jeden problém, minimálne musí splniť jednu konkrétnu požiadavku novou cestou či prehĺbiť starý štýl a existujúce riešenia.
- Musí ísť úplne vyhľadateľné a dokázateľné o riešení špičkové úplne v celej svojej brandži.
- Musí to byť riešenie aj unikátne (a ideálne aj patentovateľné), ktorých má firma už na 150.
Suma sumárum, akýkoľvek nový produkt firmy ASP-USA musí priniesť pozitívny prínos svojej profesijnej brandži, pritom však spĺňať nároky skutočne extrémneho rázu čo do dizajnu, kvality a spoľahlivosti.