Americkú firmu Big Frig, ktorá sídli v štáte Južná Dakota, možno považovať za start-up. Tento podnik vznikol v podstate „na kolene“. Založil ho Brock Hutchinson, keď videl, že na trhu chladiacich boxov neexistuje dobrý pomer ceny a kvality.
Brock Hutchinson, zakladateľ spoločnosti Big Frig, objavil medzeru na trhu, keď objednával z Číny tisícku termohrnčekov pre svojho klienta v inej firme. Uvedomil si, že na trhu chladiacich boxov a termohrnčekov – skrátka vecí, ktoré potrebujete na to, aby ste udržali optimálnu klímu (hlavne) pre nápoje alebo potraviny – chýbajú produkty s dobrým pomerom ceny a kvality. Skrátka tie produkty, ktoré za niečo stáli, boli príliš drahé.
Preto sa rozhodol, že na tento trh vstúpi sám a dokáže, že keď sa chce, tak to ide. Prvé chladiace boxy predstavil spoločne so svojim tímom vo februári 2016, a odvtedy sa hodnota jeho firmy Big Frig rozrástla na rádovo milióny dolárov ročne v tržbách. Svojim zákazníkom ponúkajú okrem iného aj termohrnčeky na mieru, konkrétne s vlastným logom, či už vytlačeným alebo gravírovaným.
Chladiace boxy značky Big Frig sú rotačne tvarované (roto-molded), čo je zlatý štandard výroby takýchto boxov. Tie sú potom veľmi odolné a prakticky nezničiteľné, ich materiál je tvrdý a navyše rozsah ich odolnosti nezahŕňa len pády či škrabance a odery, ale aj UV žiarenie od slnka.
K dispozícii sú aj špecializované boxy na očkovacie látky pre dobytok, čo je veľmi špecifická časť trhu. Ostatne ako vieme z doby nedávno minulej, sú očkovacie látky veľmi často náchylné na okolitú teplotu. To sa týka aj látok, ktorými treba v teréne vakcinovať kravy a ďalší dobytok. A práve tu prichádzajú k slovu tieto špecializované chladiace boxy.
Našich zákazníkov však bude zaujímať hlavne ďalšie kategórie produktov značky Big Frig, a to sú termohrnčeky a termosky. Práve tie totiž nadšenci do outdoorových či survivalových aktivít využijú najviac. Hlavným prvkom portfólia Big Frig sú v tomto smere práve termohrnčeky (tým výrobca hovorí tumblers), ktoré majú špecifický ergonomický tvar s užšou spodnou a širšou hornou časťou.
A potom sú tu termosky, ktoré opäť držia jednu dizajnovú líniu a líšia sa medzi sebou v zásade len objemom. Tieto termosky sú schopné udržať horúci aj studený nápoj. Uvádza sa u nich, že dokážu chladný nápoj udržať chladným až po dobu vyšších desiatok hodín, pri horúcom potom trochu menej (okolo dvadsiatich).