Mizu predstavuje značku, o ktorej by mal rozhodne vedieť každý milovník outdooru a dobrodružstva, ktorý sa snaží žiť čo najviac ekologicky. Produkty tejto značky sú totiž štýlové, funkčné a tiež pomerne ekologické.
Fľaše na pitie,
termosky,
hrnčeky, ale aj termohrnčeky či slamky - to všetko (a oveľa viac) nájdeme v ponuke značky Mizu.
Všetky produkty Mizu sú bez BPA a ďalších škodlivých látok. Pred plastom či hliníkom dáva Mizu prednosť tzv. 18/8 potravinárskej ocele a sklu. Táto potravinárska oceľ sa bežne používa v pivovarstve či vinárstve, zároveň tiež nijako nemení chuť nápoja (s kovovou chuťou sa teda rozlúčte). Označenie 18/8 potom znamená, že materiál obsahuje 18 % chrómu a 8 % niklu. A zabudnúť nesmieme ani na stopu na životnom prostredí - oceľ je materiál, ktorý je možné recyklovať.
Naspäť na začiatok
Zakladateľom spoločnosti
Mizu je Jussi Oksanen –
olympijský športovec a tiež profesionálny snowboardista, ktorý sa tomuto športu venoval celých 18 rokov. Jussi si na svoje konto pripísal 7 medailí z X Games a je všeobecne známy ako jeden z najlepších backcountry snowboardistov všetkých čias. Nápad na založenie značky Mizu
sa zrodil v roku 2008 - v čase, keď Jussi natáčal na Aljaške film o snowboardu.
Práve tu sa zhodol so svojím priateľom, filmárom Bradom Christianom Kremerom, že ich cesty sú spojené s pomerne výraznou ekologickou stopou - predovšetkým čo sa týka plastových fliaš na jedno použitie. Jussi sa vtedy preto rozhodol hľadať fľašu, ktorá by spĺňala jeho potreby, zároveň sa dala opakovane použiť a tiež zapadala do jeho štýlu. Jeho hľadanie však nemalo šťastný koniec - čo Jussi hľadal, to bohužiaľ nenašiel. To ho zaviedlo k nápadu na založenie vlastnej spoločnosti, ktorá by túto medzeru na trhu zaplnila. Krátko na to preto vznikla spoločnosť Mizu.
S ohľadom na prírodu
Už prvotná myšlienka pre založenie spoločnosti v sebe niesla nutnú dávku ekológie. Planéta je však pre značku dôležitá aj v súčasnosti. Mizu preto podporuje organizácie, ktoré sa zameriavajú na ekológiu. Medzi také nadácie patrí napríklad nadácia Roba Machada, ktorá sa zameriava na vzdelávanie detí v súvislosti s ekológiou (napríklad problémy súvisiace s množstvom plastu v oceánoch).